Въпроси и отговори

Въпроси и отговори

Ние от BestFlowers.bg предлагаме куп отговори на Вашите въпроси. Ако искате да получите въпроси и отговори можете да се свържете с нас чрез имейл или да позвъните на посочения от нас телефон.

ПОЛИТИКА НА ПРИЕМАНЕ НА ПОРЪЧКА

Всички получени заявки за поръчки подлежат на приемане от BestFlowers.bg. Това значи, че си запазваме правото да отхвърлим всяка нерегулярна поръчка без да посочваме причини. В случай на отказ ние ще възстановим или анулираме всички получени плащания чрез начина на плащане, използван за подаване на поръчката.

Всички посочени цени включват ДДС (в момента 20%).

 

ПРОМЯНА НА ПОРЪЧКАТА

Ако желаете да промените поръчката си, моля, направете чрез страницата „Моята сметка“ (Моят профил) на уебсайта „bestflowers.bg“. Ще правим всичко възможно, за да направим промени в последната минута за вас, но можем да гарантираме само промени (включително адреса за доставка и картовото съобщение), поискани най-малко 24 часа преди изпращане. Моля, имайте предвид, че след като поръчките бъдат възложени на продукция, не могат да се приемат промени.

За връхния сезон (Свети Валентин и 8-ми  март) не можем да гарантираме приемането на промени в поръчките в рамките на 96 часа от планираната дата на доставка.

 

АНУЛИРАНЕ НА ПОРЪЧКА

Поръчките обикновено могат да бъдат анулирани до 48 часа преди планираната дата на доставка. Можете да анулирате поръчката си чрез „Моят профил“ в уебсайта на bestflowers.bg. Моля, имайте предвид, че след като поръчките бъдат възложени на производство, поръчките не могат да бъдат анулирани.

За връхния сезон (Свети Валентин и 8-ми  март) не можем да гарантираме, че ще анулираме поръчки в рамките на 96 часа от планираната дата на доставка.

 

ПРОБЛЕМИ С ПЛАЩАНЕ

Нашият уеб сайт има сигурен касов апарат и затова Ви препоръчваме да правите поръчки онлайн. Понякога обаче възникват неочаквани неуспешни плащания, свързани с банките, които ни пречат да приемем поръчката Ви незабавно.

Понякога данните за картата, които са въведени правилно и са подкрепени с достатъчно средства, не се валидират, тъй като издателят на картата извършва случайна проверка за сигурност. В тези случай, въпреки че ще получим поръчката Ви, ще трябва да платим по телефона. Ще изпратим имейл или ще Ви се обадим възможно най-скоро при тези обстоятелства. Ако получите съобщение, което Ви казва, че плащането не е потвърдено, моля, свържете се незабавно с нашия екип за обслужване на клиенти, за да сте сигурни, че поръчката Ви ще бъде доставена на време.

Поради разликите във времето, плащания, направени извън работното време или проблеми при задържането ви чрез предоставените от вас данни за връзка, понякога не можем да обработим валидно плащане преди заявената дата на доставка. Въпреки че това е закъснение за съжаление, то е извън нашия контрол и при тези обстоятелства не можем да предложим никаква форма на възстановяване.

 

ВРЕМЕ ЗА ДОСТАВКА

Предлагаме няколко опции за доставка по график. Имайте предвид обаче, че за разлика от тези стандартни опции за доставка, за съжаление не сме в състояние да извършим доставки в рамките на определени от клиента времеви периоди.

 

ПОЛИТИКИ НА ДОСТАВКАТА

За пълна информация, свързана с нашите правила за доставка, моля, вижте нашата страница с информация за доставка.

 

ДОСТЪПНОСТ И ЗАМЯНА НА ЦВЕТЯ

Всичките ни продукти, които са в магазина са налични по всяко време. В случай на затруднения при снабдяването или ако цветята, които получихме от нашите производители, необходими за направата на поръчката Ви, не отговарят на високите ни стандарти за качество, Вие си запазвате правото за подмяна на поръчката Ви с продукт на по-голяма стойност и по-високо качество. Когато това е необходимо ние ще се свържем с Вас по телефона или ще Ви изпратим имейл. Ако желаете да обсъдим заместването, което сме направили, моля свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти. И все пак имайте предвид, че можем да заменим цветята без предизвестие. Ако не сме в състояние да се свържем с Вас чрез предоставените методи за контакт преди момента, в който съставим поръчката Ви, ще приемем, че приемате замяната.

 

 

ПОВРЕДЕНИ (ОЩЕТЕНИ) ЦВЕТЯ

Въпреки че правим всичко по силите си, за да гарантираме, че това няма да се случи, в редки случай цветята пристигат повредени. Ако получите повредени цветя, моля свържете се с нас, за да организираме едно от следните неща:

  1. Повторно изпращане на следващата налична дата за доставка или възтановяване на парите Ви. Сумата, която ще Ви възтановим зависи от специфичните обстоятелства около цветята.
  2. Ако по има причина, поради която не сте доволни от BestFlowers.bg свържете се с нас до 3 дни след доставката като използвате посочения от нас мобилен телефон или ни изпратете имейл.
  3. Ако не се свържете до 3 дни след доставката за някакъв проблем BestFlowers.bg не отговаря за повредите на поръчката, която сте заявили.
  4. За проблеми с качеството ще изискваме снимка от Вас, за да видим какъв е проблема ма цветята, които сте поръчали и ако има такъв ние ще подменим Вашата поръчка с нова.

 

 

 

 

X