Методи на плащане

Трябва ли да имам акаунт, за да мога да поръчам?

Не, но силно го препоръчваме! Това означава, че не е нужно да въвеждате вашите данни всеки път, когато поръчвате и по този начин гарантираме, че получавате само най-подходящите съобщения от нас. Също така понякога предлагаме промоции, които включват кредитиране на профила Ви с отстъпки и други услуги. Ако предпочитате обаче, можете по всяко време да направите покупка само като гост.

 

Какви матоди на плащане приемаме?

Приемаме плащане с всяка една от следните карти:

– Visa
– Mastercard

 

Как да разбера дали поръчката ми е била успешна?

След като поръчката ви бъде завършена, ще видите страница за потвърждение на поръчката с всички данни, които сте въвели и уникален номер за потвърждение на поръчката. Цялата информация ще бъде изпратена директно на имейл адреса, свързан с профила ви.

 

Как да разбера дали поръчката ми е доставена?

След като бъде доставен букетът, ще получите имейл, който ви уведомява, че доставката е успешна. Не се тревожете, отговарящият куриер ще получи указания в случай, че никой не е вкъщи.

X