Транспорт и доставка

Колко струва доставката?

Редовната доставка струва 6 лв., в случай, че искате да пристигне най-рано на следващия ден. Също така предлагаме и еднодневно обслужване за 10 лв.

 

Кога BestFlowers.bg прави доставки?

Това зависи според района в който искате да бъде доставена. Свържете се с нас, ако искате подробности, за да отговорим на вашите нужди.

 

Мога ли да поръчам цветя за доставка на конкретна дата?

Да, можете да поръчате до 7 дни предварително. Причината, поради която не позволяваме да поръчвате за по-нататъчна дата, е, че работим само с свежи цветя. Това ни позволява да гарантираме, че всеки букет е толкова фин и свеж, колкото очаквате да бъде.

 

Какво се случва, ако никой не е вкъщи?

Ако крайният получател не е там, за да получи букета си , тогава ще направим всичко възможно, за да се уверим, че са останали на сигурно място. Можете да оставите конкретни указания за това по време на процеса на плащане, заедно с номера за контакт на получателя.

 

Как ще бъде опакована моята покупка?

Всички наши цветя са уникални и могат да бъдат различни както по природата си, така и по тяхното опаковане. Работим само с книжарници, които предлагат не само страхотни опаковки, но и картички, с които бихте могли да изпратите конкретно послание. Букети са винаги са опаковани във влажна среда, за да поддържат цветята свежи. Като стандарт, към всички доставки ще бъде добавена и специална карта за послания на“bestflowers.bg“.

 

Мога ли да включа персонализирано съобщение към моята поръчка?

Разбира се! Преди окончателното плащане можете да въведете вашето лично съобщение в полето с коментар. Това послание после ще бъде написано на ръка или на принтър (при желание) на луксозна картичка с марка bestflowers.bg, след което се безопасно ще се съхранява в плик. Включваме само това, което въвеждате в съобщението си, така че ако искате да изпратите посланието анонимно, просто пропуснете името си (или други разкриващи подробности!) от съобщението.

 

С кого да се свържа с в случай на разместване на поръчката или оплаквания?

Всички запитвания на клиенти могат да бъдат насочени към нашата контактна форма и да изчакате докато нашият полезен и приятелски екип за обслужване на клиенти не ви отговори.

X